چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه / امام جمعه شاهین‌دژ گفت: نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبری و عملیاتی ساختن شاخصه های اقتصاد مقاومتی زمینه رونق اقتصادی کشور را مهیا می سازد.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه های فرهنگ و دین، اظهار داشت: نفوذ دشمن در عرصه‌ی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خطرناک است که از جمله در بخش فرهنگی، اگر امروز به جامعه  در ابعاد اعتقادی و باورها نظاره کنیم، خواهیم دید که دشمن از طریق نفوذ، سعی در رخنه دارد.

وی افزود: امروزه با رونق گرفتن شبکه های اجتماعی، آرامش و صمیمیت خانواده‌ها بجای در کنارهم بودن به فضای مجازی منتقل شده است، حتی در بحث اقتصاد هم می توان اثرات آن را دید، چرا که دیده می‌شود فرزندی به‌خاطر غرق شدن مادرش در فضای مجازی و بی توجهی دچار سوء تغذیه شده است.

امام جمعه شاهین‌دژ تصریح کرد: در عصر حاضر زمانی که از پیشرفت اقتصاد و جاری ساختن شاخصه های اقتصاد مقاومتی سخن به میان می آید، ما هراندازه با آمریکا دست دوستی بدهیم، آمریکا باز دشمن ما است، چرا که انقلاب اسلامی ایران 37 سال است که منافع این کشور را در دنیا به‌خطر انداخته و شعله‌های بیداری اسلامی صد سال به طول می‌انجامد که خاموش شود.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری 100 سال بعد درک می‌شوند و کسانی می‌توانند درک کنند که اهل دل باشند اما آنچه که از ظاهر کلمات مقام معظم رهبری متوجه می‌شویم دغدغه معظم له از نفوذ رنگ عوض کردن اسلام، جایگزین شدن راحت‌طلبی به جای ایثار و از همه مهم‌تر اشرافی گری است.

وی با بیان اهمیت جدی گرفتن بحث نفوذ اذعان داشت: هدف دشمن در نفوذ مانند سارقی است که یا قفل را می‌شکند یا مانند گرگ عمل کرده و خود را به شکل گوسفند در می‌آورد و در آغل نفوذ می‌کند که بصیرت و آگاهی دادن به مردم از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است، اگر خانواده ای از بینش کافی برخوردار نباشد صددرصد از نفوذ دشمن در امان نمی‌ماند.

وی توجه به رهنمودهای رهبری را شاهراه رسیدن به رونق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: توجه و اجرایی ساختن راهبردهای ارزشمند مقام معظم رهبری و نصب العین قرار دادن آنها توسط مسئولین دولتی و مردم زمینه رشد و تعالی جامعه اسلامی را مهیا می سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha